Aquest dissabte en el teatre Montecarlo de Bunyol la cantant cubana Annie Garcés es presenta en concert amb la Big band de L’Artística 

Post també disponible en: Castellano

L’activitat, organitzada per l’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba José Martí al costat de la Societat Musical “L’Artística”, tindrà lloc aquest dissabte 23 de setembre a les 20,30 hores en el Teatre Montecarlo. L’entrada és gratuïta fins a completar l’aforament.

Annie Garcés està convidada per l’Associació Valenciana d’Amistat amb Cuba José Martí, amb el suport de la Societat Musical “L’Artística”, Garcés, qui també és flautista, conductora i presentadora de ràdio i televisió, presentarà el seu últim treball artístic, acompanyada del guitarrista cubà Eduardo Corcho, incloent-hi obra pròpia i clàssics de la música cubana.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*