Bunyol llança l’Escola multiesport del 28 de juny al 30 de juliol en les instal·lacions esportives municipals

Post també disponible en: Castellano

L’Associació Bunyol és Esport informa de l’Escola multiesport per a aquest estiu. Tindrà lloc en les instal·lacions esportives municipals del 28 de juny al 30 de juliol. Està destinat per a xiquets nascuts entre 2007 i 2016 en horari de 9 a 14h. El preu per setmana és de 45€. Tots els interessats poden visitar la web www.bunyolesdeporte.com

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Bunyol juntament amb Bunyol és Esport han llançat aquesta escola multiesport aquest estiu en la localitat. Es practicaran diversos esports al llarg de les cinc setmanes que es desenvolupa aquesta escola. Són esports que es practiquen per les escoles dels clubs esportius del municipi: frontenis, futbol sala, patinatge, pàdel, tennis de taula, orientació, atletisme, bàsquet, tennis, excursions, bàdminton, escalada, handbol i tir amb arc.

Víctor Sánchez, coordinador de Bunyol és Esport, ha confirmat que en tot moment se seguiran els protocols anti-Covid19 pel fet que els grups no són nombrosos, es practica l’esport a l’aire lliure o en les instal·lacions esportives municipals, que són molt àmplies, i en tot moment es desinfecten. 

El preu per setmana és de 45€ per xiquet i s’aplica un descompte de 5€ al segon germà que s’inscriga. Les inscripcions ja estan obertes. Poden realitzar-se a través de la web www.bunyolesdeporte.com. L’horari d’entrada és de 9 a 9.30h, i el d’eixida, de 13.30 a 14h, per a poder acoblar-se a les necessitats de cada família. 

“Entenem que els xiquets han de continuar practicant esport a l’estiu, a més de relacionar-se socialment fins i tot amb altres xiquets d’altres col·legis, a més de conéixer altres disciplines esportives que durant el curs no practiquen amb assiduïtat; sense oblidar que d’aquesta manera també ajudem les famílies a poder compatibilitzar la vida laboral en els mesos d’estiu. Es respectaran en tot moment les mesures sanitàries vigents”, va finalitzar Sánchez. 

Aquesta escola compta amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Bunyol.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*