Carlet, Aiora, Caudete, Requena, Riba-roja, Godelleta, Camporrobles i Llíria aporten casos als 711 nous contagis de coronavirus a la Comunitat

Post també disponible en: Castellano

Per províncies: 44 casos nous a Castelló, 312 a Alacant i 355 a València. Els hospitals valencians tenen 1.554 persones ingressades i, d’elles, 248 en Unitats de Vigilància Intensiva

La Comunitat Valenciana ha registrat 711 nous casos de coronavirus confirmats per prova PCR o mitjançant test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 72.663 persones. Per províncies, la distribució de nous positius és la següent: 44 a Castelló (8.225 en total); 312 a Alacant (25.112 en total), i 355 a la província de València (39.324 en total). A més, el nombre total de pacients sense assignar és actualment de 2.

Per la seua banda, des de l’última actualització s’han registrat 2.448 altes a pacients amb coronavirus, de manera que el total de persones curades des de l’inici de la pandèmia se situa en 67.607: 7.581 a Castelló, 23.074 a Alacant i 36.902 a València. A més, hi ha una nova alta sense assignar, de manera que el total d’altes sense assignació és de 50.

D’aquesta manera, a hores d’ara hi ha 13.403 casos actius, la qual cosa suposa un 16,16% de l’total de positius.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 1.554 persones ingressades: 128 a la província de Castelló, amb 24 pacients en UCI; 531 a la província d’Alacant, 85 d’ells a l’UCI; i 895 a la província de València, 139 d’ells a UCI.

D’altra banda, s’han registrat 26 morts per coronavirus des de l’última actualització, de manera que el total de defuncions és de 1.933 persones: 282 a la província de Castelló, 670 a la d’Alacant i 981 a la de València.

El nombre total de proves dutes a terme per a la detecció de l’coronavirus ascendeix a 1.511.737, de les quals 1.353.564 han estat a través de PCR i 158.173 mitjançant test ràpid.

Actualització de la situació en residències

A dia de hui, hi ha algun cas positiu en 55 residències de majors (4 a la província de Castelló, 17 a la província d’Alacant i 34 a la província de València), 14 centres de diversitat funcional (4 a la província de Castelló, 3 a la província d’Alacant i 7 a la província de València) i 3 centres de menors a la província de València.

· Residents nous positius: 77
· Treballadors i treballadores nous positius: 47
· Residents morts: 8

Actualment, es troben sota vigilància activa de control sanitari setembre residències a la Comunitat Valenciana: 1 a la província de Castelló, 3 a la província d’Alacant i 5 a la província de València.

Actualització brots de coronavirus

Nous brots: 53

· València: 6 casos. Àmbit educatiu.
· Elx: 4 casos. Origen social.
· Pilar de la Horadada: 4 casos. Àmbit educatiu.
· Carlet: 5 casos. Origen social.
· Carlet: 4 casos. Origen social.
· València: 4 casos. Origen social.
· Pilar de la Horadada: 4 casos. Àmbit educatiu.
· Beniarbeig: 5 casos. Origen laboral.
· Catarroja: 6 casos. Origen social.
· Ayora: 6 casos. Origen social.
· Caudete de les Fonts: 9 casos. Origen social.
· Requena: 4 casos. Origen social.
· Riba-roja de Túria: 5 casos. Origen social.
· Camporrobles: 4 casos. Origen social.
· Godelleta: 3 casos. Origen social.
· València: 8 casos. Origen laboral.
· Borriana: 6 casos. Origen laboral.
· Elx: 7 casos. Origen social.
· València: 3 casos. Origen social.
· Llíria: 13 casos. Origen social.
· València: 4 casos. Origen social.
· València: 7 casos. Origen centre educatiu.
· València: 9 casos. Origen laboral.
· València: 4 casos. Origen laboral.
· Banyeres de Mariola: 5 casos. Origen social.
· Foios: 5 casos. Origen social.
· Oriola: 5 casos. Origen laboral.
· Alacant: 4 casos. Origen social.
· València: 4 casos. Origen social.
· Alacant: 5 casos. Origen social.
· Alacant: 6 casos. Origen social.
· Xixona: 5 casos. Origen social.
· L’Eliana: 3 casos. Origen social.
· Riba-roja de Túria: 14 casos. Origen laboral.
· Oliva: 7 casos. Origen laboral.
· Alcoi: 5 casos. Origen social.
· Camporrobles: 3 casos. Origen social.
· València: 4 casos. Origen social.
· València: 10 casos. Origen social.
· València: 4 casos. Origen social.
· Gandia: 6 casos. Origen social.
· Aldaia: 4 casos. Origen social.
· Elda: 4 casos. Àmbit educatiu.
· El Pinós: 3 casos. Àmbit educatiu.
· Elda: 3 casos. Àmbit educatiu.
· Elda: 3 casos. Àmbit educatiu.
· Ibi: 3 casos. Origen social.
· Ibi: 3 casos. Origen laboral.
· Albatera: 5 casos. Origen social.
· Almoradí: 12 casos. Origen social.
· Villena: 14 casos. Origen social.
· Bigastro: 4 casos. Origen laboral.
· Almoradí: 14 casos. Àmbit educatiu.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*