
Post també disponible en:
Castellano
Un imparable Club Esportiu Bunyol segueix la seua espectacular progressió cap als llocs de cap del grup segon de la Regional Preferent valenciana que donen dret a jugar la promoció d’ascens a Tercera Divisió.
I és que el CD Bunyol s’ha imposat aquest diumenge a un dels seus més immediats rivals, el Ribaroja CF, per un contundent marcador de 3 gols a 0. Tots dos conjunts van oferir un bon joc en el Beltrán Báguena, encara que els blancs van portar la iniciativa durant bona part de la trobada.
Fruit del seu domini del joc, el CD Bunyol va anotar el seu primer tant per mediació d’Albert en el minut 18 de partit, encara que el Ribarroja va colpejar amb diverses contres que no van aconseguir fructificar.
Després del descans, el domini dels blancs es va incrementar, especialment a partir de l’expulsió de Payán en el minut 44. Fruit d’aquesta pressió va arribar el segon gol per als locals, obra de Gerald de fort xut creuat en el minut 59; encara que no seria fins al minut 90 quan Blas sentenciaria definitivament el xoc en marcar de cap després d’un servei de córner.
Amb aquesta nova victòria el CD Bunyol ascendeix fins al lloc sisé, malgrat portar un partit disputat menys per la seua recent participació en La Nostra Copa. Així amb els seus actuals 42 punts, el CD Bunyol supera a diversos dels seus rivals directes com ara el Ribarroja (39); a més del Requena (39 punts) i l’Aldaia (37); i es posa a tan sols a 4 punts de superar al segon classificat, el Paiporta, que suma 46 punts; a tres del tercer (el CF Recanvis Colón Catarroja); a dos del quart (el Manises CF); i a un del cinqué (la UE L’Alcúdia).









Be the first to comment