
Post també disponible en:
Castellano

La primera part es va desenvolupar sota una intensa pluja de manera que als jugadors els va costar adaptar-se al partit i al terreny de joc, com és habitual en el nostre territori últimament.
Van tenir els locals 20 minuts de domini del partit i esfèric, generant als chivanos una ocasió clara i manifesta de gol que el porter chivano va resoldre de manera magnífica; i a partir d’aquí el conjunt chivano va ser amo i senyor del partit, generant fins a tres o quatre ocasions en els últims sospirs previs al descans aconseguint així un avantatge de 0-1 gràcies al gol d’Albert Medina.
A la segona part van sortir amb la mateixa mentalitat i al minut 50 de partit els van fer un penal claríssim sobre l’Àlex, que ho van aconseguir materialitzar des dels onze metres, posant el 0-2 al marcador i deixant molt tocat a l’Paiporta, que es va tirar amunt per veure si podia retallar distàncies.
Però l’equip es va mostrar molt segur durant el gruix del partit i va aguantar per aconseguir mantenir la porteria a zero i ampliar el marcador fins al 0-3 al minut 80, gràcies a Javi, podent haver aconseguit una major avantatge de no ser pel porter rival.
Conclusió final segons el tècnic, Germán: “una victòria merescudíssima en un camp molt difícil i amb un rival que estarà a la part alta de la classificació. Ara a seguir treballant per preparar el derbi d’aquesta setmana amb el Godelleta”.
Be the first to comment