Fotogalería: Alboraig finalitza la seua setmana de la dona amb un taller d’Igualtat i un berenar organitzat per les Mestresses de casa

Post també disponible en: Castellano

Alboraig ha dut a terme els últims actes de la setmana de la dona. Aquest passat diumenge, dia 12 de març es va realitzar el taller “Clownferencia. Acció per la igualtat i el bon tracte”, que va tindre lloc en el Bar Paquito i que va estar acompanyat per un berenar organitzat per les Mestresses de casa.
La jornada, a més, va servir com a comiat de la presidenta de les Mestresses de casa d’Alboraig, María Dolores Cervera Collado, amb unes paraules emotives llegides per la seua filla María Dolores Bañuls.
La vicepresidenta, igual que la junta directiva van agrair la seua dedicació i lliurament tots aquests anys, igual que l’Alcaldessa Paqui Collado i el regidor d’Igualtat, Vicente Darder.

Fotos: María Martínez.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*