La jutgessa de la DANA deixa sense efecte la citació de Carlos Mazón com a testimoni

Post també disponible en: Castellano

Tal com ha transcendit aquest dijous, la magistrada del Tribunal d’Instància de Catarroja que instrueix la causa per la gestió de la DANA del passat 29 d’octubre de 2024 ha acordat deixar sense efecte la declaració testifical del expresident de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón que havia acordat prèviament.

Tal com han informat des del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat, la instructora ha adoptat aquesta decisió a la vista de l’acte de l’Audiència de València, conegut ahir, que estima el recurs d’apel·lació de Mazón i admet la seua personació en la causa.

La Secció Segona de l’Audiència Provincial entén que hi ha diligències pendents «encara d’oferir resultats amb aptitud per a aportar informació que pogueren permetre una inculpació futura» de Carlos Mazón, motiu pel qual va considerar pertinent la seua personació.

Mi banner