Post també disponible en:
Per a revertir aquesta situació sol·licitaran una entrevista amb el nou Conseller d’Agricultura, José Luis Aguirre.
Des de la Va unir Llauradora de la comarca de Requena-Utiel, han expressat el seu malestar perquè els cultius de la vinya i de l’olivera, han quedat fora de les ajudes establides pel Ministeri d’Agricultura per a pal·liar els efectes de l’extrema sequera que s’està registrant i de la guerra d’Ucraïna. En aquest sentit, Luis Javier Navarro, sotssecretari de la Va unir, a la comarca, ha declarat que “fins a la Generalitat valenciana no ha oferit ni tan sols un euro per a complementar les ajudes del Ministeri, com si ho han fet altres comunitats autònomes” . Ha deixat clar també que “hi ha sectors d’agricultors i ramaders que han cobrat fins a dues ajudes per sequera i la guerra d’Ucraïna. En canvi, el Ministeri ha deixat sense ajudes als sectors de l’olivera i de la vinya, quan en el cas del vi s’han paralitzat exportacions per la guerra”.
El dirigent agrari visiblement indignat ha dit que “si d’aquesta manera volen ajudar a les les zones d’interior, que m’ho expliquen. Està molt bé parlar de despoblació; però després les ajudes li les donen a les comarques de la costa”.
Per a revertir l’esmentada situació, la Va unir Llauradora de la comarca, sol·licitarà una entrevista amb el nou conseller d’Agricultura, José Luis Aguirre. Informa, Luis Ibáñez.

Be the first to comment