Post també disponible en:
FichAlborache s’estrena el 10 de gener, data en la qual el veïnat podrà començar a utilitzar el sistema i apostar per un municipi net
Sota el lema “Tu i jo fitxem per reciclar Alboraig” més de 30 veïns i veïnes han participat en la realització d’un espot dedicat als qui vulguen participar voluntàriament a separar el fem i apostar per un municipi net. L’espot s’estrenarà el 10 de gener, data en la qual el veïnat podrà començar a utilitzar el sistema FichAlborache. Un projecte posat en marxa pel consistori i subvencionat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.
A partir del 10 de gener i fins al 10 de febrer, si s’és el titular d’un habitatge d’Alboraig o s’està en lloguer en aquesta, i a més s’està al corrent en la taxa de fems, es podrà entrar en el portal FichAlborache (a través de la Web o xarxes socials municipals i en el propi ajuntament).
És un sistema de senzilla utilització amb assistents que informaran personalment a l’Ajuntament de 10.00 h a 13.00 h tots els dies i de 17.00 h a 19.30 h els dilluns i dimecres. També regalarem bosses compostables i més detalls.
Aquesta iniciativa té doble premi. Per a participar hauràs de fitxar en tu mòbil quan deposites el fem separat entre 20.00 h-22.00 h si és hivern, i a l’estiu de 21.00-23.00 h. A més, s’haurà d’indicar el contenidor utilitzat; això donarà punts. Si de gener a maig s’aconsegueixen els 100 punts es recollirà a l’Ajuntament el xec verd ciudadane per valor de 30€.
A més, el mes d’abril s’estrenarà el vídeo “Tu, Jo, Tod@s. Fitxem per Reciclar”. Qualsevol persona podrà compartir-ho en xarxes socials i si té més de 1200 visualitzacions es repartiran 100 xecs verd + ciudadane entre tota la població.
En aquesta ocasió, l’espot busca conscienciar sobre els avantatges econòmics, socials i de salut, de separar els residus per a tota la ciutadania i convida a la responsabilitat de tots per la qualitat de vida a Alboraig.

Be the first to comment