Post també disponible en:
En total es destinaran prop de 13.000 euros a la renovació i millora del paviment de la Casa Caserna del municipi.
Ahir la seu de la corporació provincial acollia l’acte de signatura de convenis per a la reforma i conservació de 21 casernes de la Guàrdia Civil, entre ells el d’Utiel
L’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón materialitzava la rúbrica d’aquest conveni amb el president de la Diputació de València , Vicente Mompó i el Coronel Interí de la Comandància de la Guàrdia Civil de València, José Celdrán . Acte al qual també assistia la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé.
El protocol general d’actuació entre la Diputació de València, la Direcció General de la Guàrdia Civil i els Ajuntaments naix de la necessitat de dur a terme actuacions de modernització dels aquarteraments de la província de València.
En concret a la Casa Caserna de la Guàrdia Civil d’Utiel es renovarà i millorarà el paviment amb una dotació pròxima als 13.000 euros. “ Una intervenció necessària ja que el acuartalamiento necessita escometre reformes en les seues instal·lacions. És un primer pas per a millorar les condicions d’aquest edifici públic i que beneficiarà tant les condicions de vida del propi personal de la Benmereixent com els serveis que es presten a la ciutadania” apuntava l’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón.
Tal com destaquen des de la institució provincial el conveni fa realitat una col·laboració entre administracions després que des de 2021 hi haguera una partida de 300.000 euros assignada per a aquesta comesa, però no s’haguera trobat la fórmula per a dur-lo a terme. Ara, gràcies a aquest protocol, serà possible executar els 600.000 euros que el pressupost de la Diputació per a 2024 té previst per a millorar les casernes de la Benmereixent.

Be the first to comment