Post també disponible en:
Efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han intervingut aquest dijous al matí en l’incendi d’un habitatge situat al carrer Catalunya de la urbanització El Queixal, en determine municipal de Xiva, del qual s’ha rebut avís a les 11,29 hores i en el qual ha resultat ferit greu el seu ocupant, un home de 68 anys.
A les labors d’extinció i auxili han acudit bombers i el sergent del parc de Paterna així com efectius del parc de Xiva. A l’arribada dels bombers, l’ocupant de la casa ja estava fora on ha hagut de rebre assistència sanitària per cremades greus i des d’on ha sigut trasllat a la unida de cremats de l’Hospital La Fe.
Els bombers han procedit a l’extinció del foc, declarat en la zona del menjador i que per fum ha afectat la resta de l’habitatge. Els efectius del Consorci han finalitzat els treballs d’extinció a les 13,28 hores.

Be the first to comment