Fotogalería: el Teatre Montecarlo de Bunyol s’ompli per a aplaudir l’espectacle de l’Escola de Dansa Luis Ayllón “Icónicos, el musical”

Post també disponible en: Castellano

L’Escola de Dansa Luis Ayllón, de la Societat Musical “L’Artística” de Bunyol, ha estrenat aquest diumenge 6 de juliol el seu espectacle “Icónicos, el musical” en un Teatre Montecarlo completament ple.

El públic va gaudir d’una vibrant posada en escena amb coreografies preparades per les alumnes i alumnes de l’escola, sota la direcció de la professora Marisa García Carrascosa, i amb la locució de Chimo Masmano Pérez. L’espectacle va retre homenatge a grans figures i cançons que han marcat diverses generacions, especialment centrat en l’estètica i la música de les dècades dels 80 i 90.

“Icónicos” no sols ha sigut una mostra del talent local i de l’esforç de l’Escola de Dansa durant tot el curs, sinó també una celebració del llegat musical i artístic que ha deixat empremta al llarg del temps. L’esdeveniment ha suposat el colofó del curs acadèmic amb una vesprada plena de ritme, color i emocions.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*