Post també disponible en:
Deu trens addicionals realitzaran els desplaçaments especials des d’i fins a Masies amb enllaços d’autobusos des d’i fins a Bétera.
Les obres del Ministeri en l’A-7 mantenen el tall ferroviari entre Masies i Bétera fins al 31 d’agost.
Els horaris actualitzats poden consultar-se en el telèfon 900 46 10 46, la pàgina web, xarxes socials o app oficial de Metrovalencia.
Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) reforçarà entre el divendres 15 i el dilluns 18 el servei nocturn de la Línia 1 de Metrovalencia (Bétera-Castelló), a fi de facilitar la mobilitat en els principals dies de la ‘Festa dels Alfàbegues’ de la localitat de la comarca de Camp de Túria.
Enguany, el servei especial que va començar a funcionar en 2024 està condicionat pel tall ferroviari entre Masies i Bétera obligat pels treballs en l’A-7 per a millorar la funcionalitat i la seguretat viària d’un tram de l’autovia pròxim a la xarxa de Metrovalencia que realitza el Ministeri de Transport, Mobilitat i Agenda Urbana durant l’estiu.
Mentre duren les obres del Ministeri, fins al 31 d’agost, s’ha disposat un servei alternatiu d’autobús en l’horari ordinari per a garantir els desplaçaments entre Bétera, Horta Vella i Masies que es convertirà en principi i final de la Línia 1 de Metrovalencia.
Per tot això, enguany s’han programat deu trens especials en els citats quatre dies, tenint en compte que el divendres 15 i el dissabte 16 hi ha servei nocturn fins a Seminari i que el diumenge 17 i dilluns 18 el servei ordinari arriba fins a Masies amb enllaços d’autobusos fins a Bétera.
El divendres i dissabte, amb servei nocturn fins a Seminari de cap de setmana, arribaran a Masies tres trens (23.25 hores, 2.25 hores i 3.07 hores) que enllaçaran amb els autobusos fins a Bétera. A la volta, de la mateixa manera, els usuaris es desplaçaran des de Bétera fins a Masies amb autobús per a enllaçar amb dos trens cap a Picassent, a les 23.52 hores i les 2.47 hores, i un altre metre més cap a Torrent a les 3.47 hores.
El diumenge i dilluns, sense servei nocturn fins a Seminari de cap de setmana, arribaran a Masies dos trens a les 00.00 hores i a les 3.30 hores per a enllaçar amb els autobusos fins a Bétera i, per a la volta, després de recórrer el trajecte entre Bétera i Masies amb autobús, els usuaris podran enllaçar amb dos trens cap a Torrent a les 1 hores i 4 hores.
Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’aquests serveis, poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Aquesta informació també està disponible en la pàgina web (www.metrovalencia.es), en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv, així com en l’app oficial de Metrovalencia.

Be the first to comment