El director general de Turisme destaca que “festes com la Tomatina són motor de projecció internacional i atracció turística per a la Comunitat Valenciana”

Post també disponible en: Castellano

El director general de Turisme, Israel Martínez, ha assistit a la 78 edició de la Tomatina.

El director general de Turisme, Israel Martínez, ha assistit a la 78a edició de la Tomatina de Bunyol, on ha subratllat que “festes com aquesta són motor de projecció internacional i d’atracció turística per a la Comunitat Valenciana”.

Martínez ha ressaltat que les festes “formen part de la nostra identitat com a poble i constitueixen un pilar fonamental de l’oferta turística dels nostres destins”. En aquest sentit, ha remarcat que la Tomatina de Bunyol “és un fenomen únic i original a nivell mundial, que reforça i enriqueix la proposta turística de la Comunitat Valenciana”.

Així mateix, ha assenyalat que des de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme “treballem estretament amb els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a promocionar i difondre les nostres festes, que contribueixen a desestacionalitzar l’activitat turística i consoliden a la Comunitat com un destí ric en tradicions i cultura”.

En aquest sentit, el director general ha recordat que enguany s’ha previst un conveni de col·laboració amb l’Ajuntament de Bunyol per a accions de promoció del producte turístic local, amb una aportació de 40.000 euros per part de Turisme Comunitat Valenciana, en el qual la Tomatina ocupa un lloc destacat.

A més, Turisme promociona la Tomatina de Bunyol en les xarxes socials —Facebook, Instagram, X i TikTok— i a través del portal turístic de la Comunitat Valenciana, on s’ofereix informació sobre la celebració.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*