Post també disponible en:
El Centre de Coordinació d’Emergències ha actualitzat les seues alertes per fenòmens meteorològics aquest diumenge al matí i ha establit per a hui l’alerta per pluges de nivell taronja en tota la província de València; així com alerta per tempestes nivell groc en tota la província de València
A més s’ha establit l’alerta per pluges nivell groc en el litoral nord i interior sud de Castelló i litoral sud d’Alacant.
El Centre de Coordinació d’Emergències també ha emés un avís especial d’alerta hidrològica per augment del cabal en el riu Segura. Els municipis han de mantindre l’observança de l’evolució i adoptar les mesures pertinents per a evitar l’accés a les riberes. Es manté seguiment del cabal per a informar de qualsevol risc que es puga produir.

Be the first to comment