La Falla Reyes Católicos presenta els seus representants de 2026

Post també disponible en: Castellano

La Falla Reyes Católicos i Adyacentes celebrarà el pròxim dissabte 7 de febrer, a les 18.00 hores, al Teatre Montecarlo, un dels actes més esperats del seu calendari faller: la Presentació dels seus representants per a l’exercici 2026.

En este acte tan assenyalat, la comissió donarà la benvinguda oficial a qui ostentarà la màxima representació fallera durant el pròxim any: Ainhoa Gómez Valero, com a Fallera Major Infantil; Gabriel Fernández Espert, com a President Infantil; i Valeria Fernández Espert, com a Fallera Major.

La presentació d’enguany tindrà un caràcter especialment significatiu, ja que la Falla Reyes Católicos i Adyacentes viurà un moment històric en comptar, per primera vegada en els seus 56 anys de trajectòria, amb una Fallera Major Infantil. Este fet suposa un abans i un després en la història de la comissió i posa de manifest el creixement de la falla i la implicació cada vegada més activa dels més menuts en la festa.

Ainhoa Gómez Valero assumirà este il·lusionant paper. Néta de María Eugenia, presidenta de la comissió durant els últims anys i referent del món faller local, Ainhoa simbolitza la continuïtat i l’arrelament de la tradició fallera en la seua família. Des de la comissió destaquen el seu caràcter dolç i proper, confiant que sabrà representar amb il·lusió i entusiasme l’esperit de les Falles.

Gabriel Fernández Espert, president infantil i germà de la Fallera Major; forma part de la comissió des que va nàixer i, amb tan sols 9 anys, ja compta amb un gran currículum faller. És una persona molt volguda per tota la comissió, la seua segona família.

Valeria Fernández Espert serà exaltada com a Fallera Major 2026, una fallera de bressol que continua una profunda tradició familiar. Filla, néta i neboda de fundadors de la falla, Valeria encarna el compromís, les arrels i la passió per una festa que forma part de la seua identitat.

La Falla Reyes Católicos i Adyacentes es prepara així per a viure una vesprada carregada d’orgull faller, donant inici a un nou exercici que es presenta ple d’il·lusió i moments inoblidables.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*