Mª José Guillem repeteix com a Presidenta de la Junta Local Fallera de Benaguasil

Post també disponible en: Castellano

Per unanimitat Mª José va eixir de nou elegida Presidenta de JLF i repetirà per segon any consecutiu en el càrrec.

23 abril 26.- Les deu comissions falleres de Benaguasil han acordat per unanimitat la reelecció de Mª José Guillem Zarzo com a presidenta de la Junta Local Fallera de Benaguasil per a l’exercici 2026-2027. La decisió es va prendre durant la reunió celebrada anit en el saló de plens de l’Ajuntament, on el col·lectiu faller va tornar a mostrar el seu suport a l’actual dirigent.

Després de la seua reelecció, Mª José Guillem Zarzo va expressar el seu agraïment a totes les comissions i assistents per depositar novament la seua confiança en ella, destacant el seu compromís de continuar treballant pel creixement i la projecció de les festes josefinas en la localitat.

La trobada va estar presidida per la regidor de Falles, Ana Aleixandre, i va comptar amb la presència de l’alcalde, Ximo Segarra, qui va elogiar la labor exercida per la presidenta durant el seu mandat i va mostrar la seua satisfacció per la seua continuïtat al capdavant de la Junta Local Fallera.

A més de la reelecció, la reunió va servir per a formalitzar el nomenament dels nous presidents de les diferents comissions falleres, així com dels integrants de la Junta Local Fallera. Tots ells comencen des d’aquest moment a preparar el pròxim exercici amb l’objectiu de consolidar les Falles de Benaguasil com un referent dins de la Comunitat Valenciana.

Mi banner