Un incendi forestal a Bunyol originat després de cremar un vehicle en l’autovia A-3 provoca retencions cap a l’interior el dia de l’eclipsi

Post també disponible en: Castellano

Un incendi forestal que s’ha declarat aquest passat dimecres a Bunyol després que un vehicle s’haja incendiat en l’autovia A-3, a l’altura del quilòmetre 311, provocant que les flames hagen afectat terreny forestal pròxim a la via.

Fins al lloc s’han mobilitzat una unitat de Brigada Forestal de la Generalitat, una autobomba, una dotació del Consorci de Bombers de València i dos mitjans aeris de la Generalitat, que han treballat en les labors de control i extinció del foc.

La presència de l’incendi i dels serveis d’emergència ha provocat retencions lleus en l’A-3 en direcció cap a Requena-Utiel. La circulació s’ha vist condicionada a més per una jornada de trànsit especialment intens a causa dels desplaçaments relacionats amb l’eclipsi total de sol.

Els conductors han hagut d’extremar la precaució al circular per aquest tram de la A-3 i atendre les indicacions dels serveis d’emergència.