Fotogaleria: rècord de participació en el concurs de paelles de Bunyol

Post també disponible en: Castellano

Bunyol bat el rècord de participació en el concurs de paelles de la Fira i Festes i reuneix més de 3.000 persones en l’Avinguda Guzmán Cárcel

Més de 3.000 persones s’han reunit entorn dels calders aquest dilluns a la vesprada-nit en el tradicional concurs de paelles de la Fira i Festes de Bunyol, «amb rècord de nombre de tiquets venuts, 300, amb el muntatge de taulers per a més de 3.000 persones», segons han explicat des de la Comissió de Festes.

Tant l’Avinguda Guzmán Cárcel durant el cuinat de les paelles, com l’Avinguda de la Música en el sopar van estar abarrotats de gent amb ganes de degustar eixes paelles cuinades en companyia d’amics o familiars.
Una repleta Avinguda de la Música que va comptar l’actuació de l’Orquestra Mònaco que va fer les delícies de tots els assistents, especialment dels més bailongos.

Durant la vetlada l’alcaldessa, Virginia Sanz, el regidor de Fira i Festes, Sergio Galarza, i la Reina de la Fira i Festes, Júlia Alís, al costat de la seua cort i membres de la Comissió de Festes van fer lliurament del premi a les tres millors paelles. Informa, P. Ferrer.