Post també disponible en:
Permetrà que persones desocupades del municipi es formen en les especialitats d’obra de paleta i jardineria
L’ajuntament de Benaguasil ha obtingut un nou Taller d’Ocupació amb una subvenció de Labora de 537.067,2€. El programa arrancarà a la fi d’any i permetrà contractar 20 persones en les especialitats de jardineria i obra de paleta i cinc persones que conformaran l’equip docent i de suport.
Després de l’anunci, la regidor de Personal, Patricia Merenciano ha assegurat que “per a l’ajuntament de Benaguasil és una prioritat apostar per iniciatives que, com els Tallers d’Ocupació, afavorisquen la inserció laboral i milloren les oportunitats d’ús dels veïns i veïnes”.
Les persones interessades a participar en el procés de selecció del Taller d’Ocupació denominada “Benaguasil Sostenible IV” han d’estar inscrites i registrades prèviament en LABORA en les especialitats formativa: operacions auxiliars d’obra de paleta de fàbriques i cobertes (EOCB0208), fàbriques d’obra de paleta (EOCB0108), activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria (AGAO0108) i instal·lació i manteniment de jardins i zones verdes (AGAO0208).
Així mateix hauran de complir els següents requisits mínims: tindre 18 anys o més, ser demandants d’ocupació, registrades en un servei públic d’ocupació, ser desocupades no ocupades o persones ocupades registrades en millora d’ocupació, complir els requisits establits en la normativa d’aplicació per a formalitzar un contracte de formació en alternança i complir els requisits establits en l’article 20 del Reial decret 34/2008, de 18 de gener, pel qual es regulen els certificats de professionalitat, per a l’accés a les accions formatives.
Aquests tallers són programes mixtos de formació i ocupació que tenen com a objectiu millorar els recursos formatius dels participants, reciclar-se en altres ocupacions i adquirir un títol formatiu amb la finalitat de millorar les seues possibilitats d’inserció en el mercat laboral.

Be the first to comment