Finalitzen les actuacions en el desenvolupament de la destinació turística Tierra Bobal a través de Impulsem Turisme de la Diputació de València

Post també disponible en: Castellano

La Mancomunitat de l’Interior Tierra del Vino ha sigut beneficiària del programa Impulsem Turisme per a desenvolupar i afermar aspectes fonamentals del destí, com són l’homologació de la xarxa de ciclovías, el desenvolupament de materials de promoció del astroturismo i l’assistència tècnica per a la millora del SEU de la pàgina web.

La Diputació de València, a través de la convocatòria de subvencions Impulsem Turisme 2024, ha destinat un total de 19.943,08 euros per al desenvolupament de treballs que han permés enfortir la imatge de la marca Tierra Bobal a través de l’entorn digital, el turisme actiu i el astroturismo.

D’aquesta manera, la Mancomunitat de l’Interior Tierra del Vino (MITV) ha pogut desenvolupar l’assistència tècnica i operativa per a la realització treballs SEU de la web tierrabobal.es, així com la maquetació i impressió del fullet de producte astroturístico Starlight i la seua adaptació a l’entorn web de la destinació turística. A més, també s’ha desenvolupat els treballs d’homologació de la nova xarxa de ciclovías de Tierra Bobal.

Homologació de la xarxa de ciclovías de Tierra Bobal

A través d’aquesta acció s’ha volgut potenciar el cicloturisme, mitjançant l’homologació de la xarxa de ciclorrutas sota els estàndards de la Real Federació Espanyola de Ciclisme, entitat d’àmbit nacional, molt reconeguda i implementada en el sector. Aquests treballs han permés entrar en xarxes de difusió i captació d’usuaris més àmplies, així com ser acreditats pel compliment d’uns estàndards de qualitat àmpliament reconeguts per la ciutadania.

L’actuació afecta al total de 120 km de ciclovías implementades recentment en el marc del Pla de Sostenibilitat Turística en Destí Tierra Bobal. Els treballs han sigut desenvolupats per la Real Federació Espanyola de Ciclisme en un contracte adjudicat per 3.630 euros.

Desenvolupament de producte: destí astroturístico Starlight

Des de 2021, el astroturismo se suma als productes de Tierra Bobal gràcies a la certificació “Destinació turística Starlight” atorgat per la Fundació Starlight (dependent de l’Institut d’Astrofísica de Canàries).

A través del programa Impulsem Turisme s’ha pogut realitzar la maquetació, impressió i adaptació web d’un fullet turístic que recoje les característiques, atractiu, esdeveniments i calendari d’aquesta mena d’activitat turística en Tierra Bobal, i que s’uneix als ja existents de naturalesa i turisme actiu, cultura, enoturismo i gastronomia. Els treballs s’han realitzat per 4.222,90 euros a través de l’empresa Migue Roda Estudi Creatiu.

Major visibilitat de la web de Tierra Bobal

Finalment s’han executat treballs de SEU on page en la pàgina tierrabobal.es, per a d’aquesta manera augmentar el seu rendiment en termes de visibilitat en motors de cerca i proporcionar recomanacions per a millorar la seua posició en els resultats de cerca orgànica. Això ha significat un reforç de la presència i promoció dels productes turístics de Tierra Bobal,.

Els resultats d’aquesta intervenció en el marc del Pla de Màrqueting de Tierra Bobal en curs, han sigut especialment la solució de problemes per a una navegació amigable i l’optimització del contingut amb paraules clau, informació de manera clara, precisa i atractiva, imatges amb atribut ALT, etc. Aquests treballs han sigut executats per l’empresa Open Idees S.L. per un valor de 12.100 euros.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*