Post també disponible en:
La Falla Reyes Católicos i Adjacents de Buñol celebrarà els pròxims 26 i 27 de setembre la seua tradicional Apuntà, amb un ampli programa d’activitats pensat per a fallers, veïns i visitants. Dos dies de festa amb sopars, sortejos, monòleg, paelles, orquestra, tapeig i activitats infantils, a més de l’esperada plantà de la Fallica.
Programa del divendres 26
La festa arrancarà el divendres a les 19.00 hores amb la plantà de la Fallica, seguida a les 21.30 hores del sopar de sobaquillo.
A les 22.00 hores serà el torn de la presentació del Carricochero Major 2025 i la seua cort d’honor, un dels actes més especials per a la comissió. Després, a les 22.30 hores, se celebraran els sortejos dels comerços col·laboradors i la jornada es tancarà a les 23.00 hores amb el monòleg de Carol Tomás.
Programa del dissabte 27
El dissabte la festa continuarà des de primera hora amb un dia complet d’activitats per a totes les edats.
- 10.00 h: Despertà fins a casa del Carricochero Major. Posteriorment, passacarrer per la barriada.
- 11.00 h: Jocs i activitats infantils. A partir de les 11.00 h, venda de tapes, barra i música ambient.
- 12.30 h: Repartiment de llenya, arena, taules i cadires, i inici del concurs de paelles.
- Ja a la nit, a les 21.00 h: actuació de l’Orquestra Human i a les 21.30 h: cremà de la Fallica.


Be the first to comment