L’Ajuntament de Turís aprofita diversos plans per a oferir treball a joves i a aturats de llarga durada

Eugenio Fortaña y los responsables municipales con los empleados por el EMPUJU y el ENCUJU.
Eugenio Fortaña y los responsables municipales con los empleados por el EMPUJU y el ENCUJU.
Eugenio Fortaña y los responsables municipales con los empleados por el EMPUJU y el ENCUJU.
Eugenio Fortaña y los responsables municipales con los empleados por el EMPUJU y el ENCUJU.

L’Ajuntament de Turís ha començat els programes Emcorp i Emcord en col·laboració amb la Conselleria d’Economia gràcies als quals podran treballar durant sis mesos dotze persones del municipi. Aquests plans estan destinats a ajudar a persones amb més de 30 anys en situació d’atur de llarga durada.
A través de l’Emcorp, que compta amb 20.329’ 92 euros, s’han contractat dues persones que durant aquest temps col·laboraran amb la brigada municipal d’obres i serveis.

En el cas de l’Emcord s’han contractat deu veïns que es dedicaran al manteniment d’edificis així com a neteja i conservació de vies, parcs, jardins i zones verdes. La subvenció ascendeix a 90.410’ 5 euros.

L’alcalde, Eugenio Fortaña, acompanyat pel cap de la brigada municipal i pel responsable de riscos laborals del consistori va donar la benvinguda als dotze nous empleats per a informar-los sobre les diferents labors que van a exercir. També destcà que “des de l’Ajuntament sempre sol·licitem qualsevol tipus de pla, ajuda o subvenció que ofereixen les administracions per a poder donar treball als nostres veïns. És el nostre principal objectiu i més si la seua labor reverteix en el municipi mitjançant la millora del seu entorn”.

D’altra banda, l’Ajuntament de Turís també s’ha acollit als plans d’ocupació pública, cofinançats pel fons social europeu, per a gent jove menor de 30 anys que està inscrita en el sistema nacional de garantia juvenil.

L’ Emcuju és un d’ells i compta amb 52.421’ 81 euros. Està destinat a joves qualificats i gràcies a ell s’ha contractat a un tècnic superior en administració i finances que treballa en l’Ajuntament, un arquitecte ubicat en l’oficina tècnica municipal i una educadora que està en la guarderia municipal.

Per a joves no qualificats s’ha implantat l’ Empuju, dotat de 61.136’ 88 euros, a través del qual s’han contractat a dos operaris per a la brigada d’obres municipal i un auxiliar administratiu destinat a l’edifici consistorial.
La durada del contracte és d’un any i com bé explica l’alcalde de Turís “s’orienta a facilitar la incorporació dels joves al mercat laboral”.

 

 

El Ayuntamiento de Turís aprovecha diversos planes para ofrecer trabajo a jóvenes y a parados de larga duración

11-01–2018
El Ayuntamiento de Turís ha puesto en marcha los programas Emcorp y Emcord en colaboración con la Conselleria de Economía gracias a los cuales podrán trabajar durante seis meses doce personas del municipo. Estos planes están destinados a ayudar a personas con más de 30 años en situación de paro de larga duración.

A través del Emcorp, que cuenta con 20.329’92 euros, se han contratado dos perrsonas que durante este tiempo colaborarán con la brigada municipal de obras y servicios.

En el caso del Emcord se han contratado diez vecinos que se dedicarán al mantenimiento de edificios así como a limpieza y conservación de vías, parques, jardines y zonas verdes. La subvención asciende a 90.410’5 euros.

El alcalde, Eugenio Fortaña, acompañado por el jefe de la brigada municipal y por el responsable de riesgos laborales del consistorio dio la bienvenida a los doce nuevos empleados para informarles sobre las diferentes labores que van a desempeñar. También quiso destacar que “desde el Ayuntamiento siempre solicitamos cualquier tipo de plan, ayuda o subvención que ofrecen las administraciones para poder dar trabajo a nuetros vecinos. Es nuetro principal objetivo y más si vuestra labor revierte en el municipio mediante la mejora de su entorno”.

Por otro lado, el Ayuntamiento de Turís también se ha acogido a los planes de ocupación pública, cofinanciados por el fondo social europeo, para gente joven menor de 30 años que está inscrita en el sistema nacional de garantía juvenil.

El Emcuju es uno de ellos y cuenta con 52.421’81 euros. Está destinado a jóvnes cualificados y gracias a él se ha contratado a un técnico superior en administración y finanzas que desempeña su labor en el Ayuntaniento, un arquitecto ubicado en la oficina técnica municipal y una educadora que está en la guardería municipal.

Para jóvenes no cualificados se ha implantado el Empuju, dotado de 61.136’88 euros, a través del cual se han contratado a dos operarios para la brigada de obras municipal y un auxiliar administrativo destinado al edificio consistorial.

La duración del contrato es de un año y como bien explica el alcalde de Turís “se orienta a facilitar la incorporación de los jóvenes al mercado laboral”.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Tu dirección de correo no será publicada.


*