Post també disponible en:
L’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, dirigida per Francisco Melero, acompanyarà als cantants en aquest recital
Alboraig acollirà dissabte que ve 10 de setembre la Gala Lírica Homenatge a José María Cervera Collado. Una gala, que se celebrarà a les 19.00 hores a l’Auditori Municipal i que comptarà amb la participació de l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, dirigida per Francisco Melero i amb les veus de la soprano Montserrat Martí Caballé i el tenor Javier Palacio.
Un recital de música clàssica que demostra el compromís de l’Ajuntament que dirigeix l’alcaldessa, Paqui Collado, i del regidor de Cultura i Festes, Vicente Darder, per programar espectacles culturals de qualitat.
En aquest sentit, aquesta gal·la homenatge a José María Cervera Collado, que compta amb una subvenció de la Diputació de València, es tracta, com assenyalen des del consistori, “d’una cita ineludible per als amants de la música en general, i d’aquest estil en particular”. Per a això es comptarà amb un escenari únic i amb un ambient màgic, en el qual “es donaran cita dues de les veus líriques amb més renom del nostre país, acompanyats per una filharmònica que farà les delícies dels assistents, musicalment parlant”, ha explicat l’edil de l’àrea, que a més ha remarcat “la il·lusió per poder portar avant aquesta gala després de ser posposada tres vegades a conseqüència de la pandèmia i de les inclemències meteorològiques”.

Be the first to comment