Bunyol dona la benvinguda aquest divendres al Nadal amb l’encesa de llums 2025

Post també disponible en: Castellano

Bunyol es prepara per a viure un dels moments més esperats de l’inici del Nadal: la tradicional encesa de llums, que enguany tindrà lloc el divendres 5 de desembre. Sota el lema “Bunyol, un destí que brilla. Un Nadal que es viu”, el municipi tornarà a il·luminar els seus carrers amb un ambient festiu que marca l’inici oficial de les celebracions nadalenques.

La programació començarà a les 18,00 hores a l’Ajuntament, on es realitzarà la primera encesa. A continuació, a les 18,15 hores, la llum nadalenca arribarà a la Plaça 5 de Marzo, un dels punts centrals del municipi.

El recorregut finalitzarà a les 18,30 hores a la Plaça Ventas, on l’encesa estarà acompanyada d’un espectacle de pirotècnia, aportant un toc especial i festiu.

Amb este acte, Buñol convida tota la ciutadania a gaudir de l’esperit nadalenc que ja es comença a sentir en cada racó del municipi, donant inici a unes setmanes plenes d’activitats, tradició i convivència.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*