Post també disponible en:
Bunyol tornarà a convertir els llibres en protagonistes este dissabte 23 de maig amb la celebració de la 4a Festa del Llibre, una cita cultural organitzada per La Librería de Doña Leo en col·laboració amb l’Ajuntament de Bunyol.
L’esdeveniment reunirà durant tota la jornada escriptors, llibreries i amants de la lectura en un ambient pensat per a tots els públics, consolidant-se com una de les propostes culturals més destacades del municipi.
En esta edició participaran reconeguts autors com Juan Gómez-Jurado, creador de l’exitosa trilogia “Reina Roja”, a més de Carmen Amoraga, Juan Francisco Ferrándiz, Mayte Magdalena, Isabel Arias, Maxi Roldán i Máximo Huerta, que compartiran trobades i activitats amb els lectors.
La programació comptarà també amb la participació de la Librería Campanar, Editorial Sargantana i La Librería de Doña Leo, entitats que contribuiran a dinamitzar esta jornada dedicada al foment de la lectura i la cultura.
A més, el públic podrà gaudir de l’espectacle “Al vuelo”, de la companyia Xarop Teatre, que aportarà el component familiar i d’animació a esta nova edició de la Festa del Llibre. Informa, P. Ferrer.
