Anecoop Cellers reforça la presència internacional dels seus vins en Prowein 2025

Post també disponible en: Castellano

Els tres premis especials Best of Xou atorgats als seus vins en la recent edició de Mundus Vini, s’han entregat en el marc d’aquest esdeveniment.

Entre les novetats que presenta Anecoop Cellers en Prowein destaca la nova gamma 0,0%, que respon a una tendència de consum a l’alça per aquest tipus de vins. 

Anecoop Bodegas participa en Prowein 2025, la prestigiosa fira alemanya que se celebra a Düsseldorf entre el 16 i el 18 de març. Es tracta d’un important aparador sectorial per a promocionar a nivell internacional la qualitat dels vins de les seues bodegues sòcies: Bodega La Viña (La Font de la Figuera) i Bodegas Reymos (Cheste), amb D.O.P. València, i Bodegas San Martín i Proyecto Unsi (San Martín de Unx), amb DO Navarra.

Bodega La Viña està present en el certamen alemany amb els seus vins més reconeguts: Los Escribanos, Venta del Puerto (Nº5, Nº12 i Nº18), El Enhebro, La Cova Negra i la família Juan de Juanes. També inclou entre les seues novetats La Bandida Valenciana, un projecte orientat al mercat internacional. Bodegas Reymos participa amb Reymos i Amatista, les seues gammes de vi més consolidades. Bodegas San Martín i Proyecto Unsi promocionen en Prowein els vins de les seues sèries Alma de Unx i Unsi Terrazas, en les seues tres varietats blanc, negre i dolç, a més de dos vins negres de finca.

Amb unes previsions que apunten a superar els 45.000 visitants professionals, Prowein s’ha consolidat com un punt de trobada sectorial ineludible per la seua capacitat de convocatòria tant en oferta com en demanda, convertint-se en una cita de referència per a establir noves oportunitats de negoci a nivell internacional.

Lliurament de reconeixements Best of Show de Mundus Vini

Durant la celebració de Prowein, ha tingut lloc l’acte de lliurament dels prestigiosos Best of Show, màxim reconeixement de l’última edició de Mundus Vini, que distingix el vi millor puntuat en la seua categoria.

El vi negre Finca Torre Tallada Crianza i el rosat Alquería de Lluna, tots dos de Bodega La Viña, han rebut el premi especial Best of Show València en les seues respectives categories.

Bodegas San Martín i Proyecto Unsi han aconseguit també aquest guardó amb el seu vi Unsi Terrazas Blanco, premiat com a Best of Show Navarra White.

Mundus Vini està consolidat com un dels concursos internacionals de referència en el sector. Els seus guardons suposen un impuls per a incrementar les vendes a Alemanya, un dels majors importadors de vi del món, mercat consolidat entre els tres primers destins dels vins de la cooperativa en vendes per volum.

Sobre Anecoop Bodegas

Anecoop va començar la comercialització de vi en 1986. L’oferta de les seues bodegues sòcies, Bodega La Viña i Bodegas Reymos, amb D.O.P. València, i Bodegas San Martín i Proyecto Unsi S.L., amb DO Navarra, així com la seua col·laboradora Bodegas Marqués de Reinosa, amb DO La Rioja, fan de la diversitat una de les seues avantatges competitives.

Els nombrosos reconeixements internacionals obtinguts avalen l’esforç continu d’Anecoop Bodegas per adaptar la seua oferta vinícola als gustos del mercat. En 2024 va comercialitzar els seus vins en 44 països.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*