Benaguasil inicia les obres d’ampliació del Cementeri Municipal

Post també disponible en: Castellano

Suposen la construcció de més de 400 nous nínxols.

L’Ajuntament de Benaguasil ha iniciat aquesta setmana les obres d’ampliació del Cementeri Municipal en la part nord-oest contigua a l’actual recinte. Els treballs han donat principi amb el moviment de terres per a preparar el terreny de 2.700 m². Les obres continuaran amb la fonamentació, estructura, col·locació dels nínxols, impermeabilització i revestiments.

L’actuació contempla la construcció de més de 400 nínxols, repartits en quatre volums: un volum perimetral en forma de “L” amb capacitat de 195 nínxols respectivament; un volum també perimetral i lineal amb capacitat de 117 nínxols; i dos volums exempts amb capacitat de 66 nínxols cadascun.

A més, inclou les obres d’urbanització que són necessàries per a dotar a l’espai d’infraestructures, com ara zones enjardinades, voreres i recorreguts interiors, lavabos públics, etc.

La regidora de l’àrea, Alicia Molina, ha visitat l’inici de les obres per a dotar al Cementeri de nous nínxols i augmentar la capacitat del Camposanto.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*