Post també disponible en:
Les activitats de Pasqua Jove es realitzaran del 22 al 25 d’abril, en horari de demà.
Laser combat, jumping yard, fuita room i caiac són les propostes gratuïtes oferides.
L’Ajuntament de Benaguasil a través de la regidoria de Joventut ha programat una sèrie d’activitats lúdiques per a brindar als joves una alternativa d’oci durant les vacances de Pasqua. La programació, que es desenvoluparà del 22 al 25 d’abril està enfocada a joves a partir de 14 anys.
El programa donarà principi el dimarts 22 d’abril amb una activitat grupal amb pistoles làser a Almassora.
El dia 23 d’abril serà el torn de Jumping Yard a Aldaia, mentre que el 24 d’abril tindrà lloc una fuita room immersiu pel municipi.
L’oferta es completa el dia 25 amb activitats de multiaventura en caiac en el pantà de Contreras.
Les inscripcions per a qualsevol de les activitats es podran realitzar des de hui i fins al pròxim 16 d’abril, presencialment en la OAC o telemàticament en la seu electrònica benaguasil.sede.dival.es.
La regidor de l’àrea Ana Aleixandre ha assenyalat que “un any més des del Consistori continuem treballant per a donar resposta a les necessitats i interessos de la joventut de Benaguasil i oferir-los una alternativa d’oci i temps lliure durant el període vacacional de pasqua”.

Be the first to comment