Post també disponible en:

Aquest 25 de novembre se celebra a tot el món el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència Contra la Dona.
Amb motiu d’aquesta commemoració, l’Ajuntament de Bunyol ha organitzat la lectura d’un manifest a les 18.00 hores i, al llarg d’aquesta setmana, es duran a terme les activitats «Iceberg d’Igualtat», amb l’objectiu de sensibilitzar i promoure la igualtat en la població.

Be the first to comment