Caixa Rural Torrent convoca els premis al millor expedient de Batxillerat

Post també disponible en: Castellano

El Fons Social de Caixa Rural Torrent premiarà als 6 estudiants amb millors expedients en Batxillerat en els cursos 2018/2019 i 2019/2020, que siguen socis de l’entitat i estiguen cursant estudis superiors en el curs 2021/22.

La situació actual permet reprendre la celebració de la Gala de l’Educació en el marc de la qual es concedeixen aquests premis, atés que l’any passat va haver d’ajornar-se per la pandèmia. Per això, la convocatòria d’enguany inclou el reconeixement dels expedients dels dos últims cursos acadèmics.

Els premis, l’objectiu dels quals és potenciar entre els joves la importància del valor de l’esforç, el treball i la responsabilitat, s’atorguen sobre la base de la nota mitjana de les qualificacions obtingudes en les matèries incloses en les bases. Cadascun dels premis, tres per cadascuna de les promocions, té una dotació econòmica de 1.200 euros.

Podran participar tots els alumnes que en els cursos 2018-2019 i 2019-2020 hagen finalitzat 2n de Batxillerat. Els interessats hauran de presentar la sol·licitud abans del 12 de maig en un sobre tancat, a l’atenció del Departament de Fons Social, en els Serveis Centrals de Caixa Rural Torrent, Avinguda Al Vedat, 3 (Torrent). Per a més informació o qualsevol dubte, poden informar-se en la xarxa d’oficines de l’entitat o sol·licitar-ho a través del correu electrònic: fondosocial@ruraltorrent.es

Els premis s’entregaran durant la II Gala de l’Educació que se celebrarà el 19 de maig en la sala d’actes de Caixa Rural Torrent i que comptarà amb l’actuació del monologuista torrentino Carlos Guimerà. 

Durant el mateix acte, se sortejaran 10 beques per import de 450 euros cadascuna. Podran participar tots els alumnes que en el curs 2021/2022 estiguen cursant estudis superiors i siguen socis de l’entitat. Els interessats en el sorteig podran sol·licitar la seua participació fins al mateix dia de la Gala, fent lliurament de la documentació en els Serveis Centrals de l’entitat, i hauran de ser presents en l’esdeveniment en el cas de ser agraciats. De no ser així, es procedirà a sortejar de nou la beca.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*