Camarero es reuneix amb l’alcalde d’Utiel per a informar de l’evolució en la concessió d’ajudes i analitzar les actuals necessitats del municipi

Post també disponible en: Castellano

Afirma que la Generalitat ja ha tramitat i concedit el 85% de les ajudes al lloguer sol·licitades en el municipi i ha abonat més del 50% de les ajudes de béns i estris de primera necessitat.

Participa en el tradicional repartiment del Gran Tortell elaborat per la Tahona d’Utiel.

Visita els barris més afectats per la riuada i mostra el seu suport als xicotets negocis de la localitat afectats per la riuada. 

La Vicepresidenta Primera i Consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, Susana Camarero, ha mantingut una reunió de treball amb l’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón, a qui ha informat dels avanços produïts en la concessió d’ajudes a les persones afectades en el municipi, així com en matèria d’habitatge.

Durant la trobada, han realitzat una anàlisi de l’evolució de les necessitats de la població que queden per cobrir fins al retorn a la normalitat. En aquest punt, la vicepresidenta ha recordat el seguiment i suport per part de la Generalitat i de la Conselleria en particular i ha especificat que, des d’Habitatge, ja s’ha tramitat i concedit el 85% de les 33 sol·licituds d’ajudes al lloguer per a persones els habitatges de les quals s’han vist afectades per la riuada a Utiel. Així mateix, ja s’ha abonat més del 50% de les ajudes per a béns i estris de primera necessitat, de les quals s’han sol·licitat un total de 720 en aquesta localitat. 

En matèria d’inspecció d’habitatge a Utiel, ha explicat que l’equip coordinat per l’Institut Valencià d’Edificació ha obert 592 expedients en habitatges, dels quals s’han finalitzat 187. Durant les tasques d’inspecció, s’han detectat 98 habitatges que s’han vist fortament afectades, de les quals, 14 compten amb danys estructurals que obliguen a fer tasques de demolició total o parcial de la infraestructura. 

A més, la consellera de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge, acompanyada per l’alcalde, ha participat en el tradicional repartiment del Gran Tortell elaborat per la Tahona d’Utiel i ha realitzat un recorregut pels llocs més afectats del nucli urbà per a conéixer l’estat de recuperació dels habitatges i les infraestructures, mostrant el seu suport als xicotets negocis de la localitat afectats.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*