Post també disponible en:
Aquest divendres el Palau de la Música de Bunyol albergarà un magistral concert a càrrec del Ensemble per la Memòria Democràtica. Estaran dirigits pel buñolense Adrián Moscardó Masmano i comptarà amb lectures de poemes de Miguel Hernández.
Un nou concert del Ensemble per la Memòria Democràtica tindrà lloc aquest divendres en el Palau de la Música de Bunyol a les 20h. Estaran dirigits en aquesta ocasió per Adrián Moscardó Masmano.
Podran escoltar-se les següents obres: Sospirs d’Espanya (pasdoble) d’Antonio Álvarez Alonso; Banja Luka de Jan de Haan; Walt n2 de Dmitri Xostakóvitx; i Vent del Poble (poema simfònic) de Juan Enrique Canet Todolí. Aquest acte està organitzat per l’Ajuntament de Bunyol.
Adrián Moscardó Masmano és músic de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i actualment està estudiant la carrera de direcció d’orquestra i cor. Com a trompetista va començar els seus inicis musicals en la Societat Musical L’Artística, va continuar estudiant en el Conservatori Professional de Música Sant Rafael de Bunyol i després va obtindre el grau superior per la ESMUC, on estudia ara direcció d’orquestra i cor. Compta amb una àmplia experiència professional com trompista, destacant la Jove Orquestra Nacional de Catalunya, la Jove Orquestra Nacional d’Espanya, la Banda Municipal de Barcelona i la Orquestra Simfònica de Barcelona i nacional de Catalunya. És integrant del grup Metalls de Bunyol. I com a director d’orquestra ha dirigit la Jove Orquestra Barcino, la Jove Orquestra nacional de Catalunya i l’Orquestra de la ESMUC. Ha col·laborat puntualment per a l’Orquestra de Ràdio Televisió Espanyola, la Orquestra Simfònica del Vallés i la Orquestra Simfònica de Castelló. És artista Adams des de l’any 2016 i membre de la OBC.



Be the first to comment