Fotogalería: animació i jocs tradicionals en la I Fira de Nadal de Xest

Post també disponible en: Castellano

El pasadosábado, 4 de gener, la plaça Doctor Cajal es va omplir de jocs i animació de temàtica nadalenca per a públic familiar amb motiu de la celebració de la I Fira de Nadal de Xest. 

L’activitat es va desenvolupar en horari de vesprada i va comptar amb 8 propostes diferents de jocs d’habilitat en els quals els i les participants van poder fer carreres de trineus, puzles gegants de fusta, un memory de gran format i diferents proves de punteria, entre altres. 

La proposta es va completar amb una màquina de crispetes que va funcionar durant tota la vesprada i decoració amb inflables gegants i casetes nadalenques.

“Amb la programació infantil de Nadal de l’iniciatiu Nadal sempre a Xest hem pretés ajudar a les famílies amb la conciliació familiar durant les vacances escolars”, explicava la regidora de Comerç, Brenda Jiménez. “Les activitats per a xiquets i xiquetes sempre es reben positivament per part de les famílies en aquestes dates tan lúdiques i socialitzadores. De fet, l’any que ve tenim plans d’ampliar encara més aquest tipus de propostes”.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*