Fotogalería: Bunyol celebra la seua tradicional crida i inauguració de l’exposició del ninot

Post també disponible en: Castellano

Este dissabte a la vesprada, les cinc comissions falleres de Bunyol van fer la tradicional cercavila des de l’Avinguda de la Violeta fins a la Plaça del Poble per a convidar a tots els veïns a gaudir de les Falles en la tradicional Crida. Després d’aquest acte van ser tots a la Sala El Mercat on van inaugurar l’Exposició del Ninot. 

Aquest dissabte van continuar els actes fallers a Bunyol amb la tradicional Crida i la inauguració de l’eExposició del Ninot a la Sala El Mercat amb una gran assistència de públic. Acte organitzat per la regidoria de Festes de l’Ajuntament de Bunyol i la Junta Local Fallera. 

Després de la cercavila de les cinc comissions falleres amb les seues màximes representants des de l’Avinguda de la Violeta fins a la Plaça del Poble, a la porta de l’Ajuntament van posar al costat dels seus estendards. En aquesta cercavila els van acompanyar Indalecio Zanón, president de la Junta Local Fallera de Bunyol; Sergio Galarza, regidor de Festes; Virginia Sanz, alcaldessa de Bunyol; així com Tamara Díaz i Horaci Varona, regidors del consistori bunyolense. 

Una vegada tots van pujar al balcó, Indalecio Zanón, com a marca la tradició, va nomenar Fallera Major i president de cada Falla, que il·lusionats posaven al balcó consistorial. 

Sergio Galarza va animar a la participació d’aquestes falles a tots els veïns i visitants agraint la dedicació i esforç de totes les comissions al poble. L’acte va finalitzar amb l’Himne a València i l’aplaudiment de tots. 

Des d’allí les cinc comissions (Falla Nou Bunyol, Falla Vendes, Falla El Prat, Falla Reis Catòlics i Falla Bunyol-Poble), Junta Local, músics i veïns van ser en cercavila fins a la Sala El Mercat on cada falla tenia la seua ninot.

El públic va poder comprovar l’alt nivell que enguany tindran els monuments fallers de les cinc comissions.  Creativitat, color i molta il·lusió malbaraten uns ninots cures al detall. L’exposició estarà oberta en horari de 18,00 a 20,00 hores.

Fotos: P. Ferrer y José L. Montón.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*