Fotogalería: el CD Bunyol presenta a la seua plantilla després de l’ascens a Tercera Divisió, categoria en la qual lluitarà per mantindre’s

Post també disponible en: Castellano

El CD Bunyol va celebrar dijous passat, 29 d’agost, la presentació oficial de la seua plantilla de cara a la nova temporada en Tercera Divisió, després de l’històric ascens aconseguit el curs passat.

L’acte, que va tindre lloc en l’estadi del club, va comptar amb la presència de la reina de les festes, Carmen Alís Marzal, i de la representant del CD Bunyol, Alba Fe-Castell Recuero, que van acompanyar als jugadors i cos tècnic en aquest inici d’etapa il·lusionant per a l’entitat.

Després de la presentació, el Bunyol va disputar un partit amistós enfront del Manises CF que va servir com a posada a punt abans de l’arrancada de lliga. La trobada va finalitzar amb victòria visitant per la mínima (0-1), en un xoc igualat en el qual els locals no van aconseguir materialitzar les seues ocasions.

La cita, no obstant això, va deixar bon sabor de boca entre l’afició buñolense, que va acudir en gran nombre al camp per a abrigallar al seu equip en aquesta nova aventura en Tercera Divisió.

Fotos: José L. Montón.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*