Fotogalería: el públic plena la plaça Layana durant la I Trobada Intercultural de Dones de Bunyol

Post també disponible en: Castellano

Bunyol ha celebrat aquest dimarts 15 d’abril la I Trobada Intercultural de Dones, una jornada organitzada pel Moviment Democràtic de Dones (MDM) que ha reunit dones de diferents cultures amb l’objectiu de compartir experiències, tradicions i vivències en un espai de convivència i sororitat.

L’esdeveniment, que havia sigut posposat el passat 8 de març per causes meteorològiques, ha comptat amb una gran participació i s’ha desenvolupat en un ambient festiu i reivindicatiu, posant en valor la diversitat cultural i la lluita de les dones a tot el món.

Durant la jornada, les assistents han pogut gaudir de mostres de gastronomia, literatura i art, així com d’espais de diàleg que han afavorit l’intercanvi d’idees i vivències entre dones de diferents edats i procedències.

Des de l’organització, han valorat molt positivament el desenvolupament de la trobada i han animat a continuar impulsant aquest tipus d’iniciatives que reforcen els llaços comunitaris i promouen la igualtat.

Fotos: José Luis Montón.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*