Post també disponible en:
El teatre municipal Astoria de Xiva registrat un ple absolut aquest passat cap de setmana durant el tradicional acte de presentació de la Clavaria de Setembre, protagonistes de les festes en honor a la Verge del Castell que començaran a la fi d’agost.
“Xiva ha gaudit d’uns moments d’alegria que han servit per a dir a tot el nostre poble que setembre comença a prendre forma per a oferir-nos unes fantàstiques festes que són patrimoni del nostre municipi. Enhorabona a tots els implicats, amb el vostre treball feu Xiva un poc més gran” explicava l’alcaldessa de la localitat, Amparo Fort.
Des de l’ajuntament s’anima a totes la població a participar en aquestes festes dedicades a la patrona, la Morenica, que posarà el fermall final a l’estiu 2024.







Be the first to comment