Fotogalería: Xiva, Turís i Godelleta festegen la Verge del Pilar, patrona de la Guàrdia Civil

Post també disponible en: Castellano

Aquest 12 d’octubre, els municipis de Xiva, Turís i Godelleta es van unir per a celebrar la festivitat de la Verge del Pilar, patrona de la Guàrdia Civil. A Xiva, la jornada va començar amb una missa presidida per l’alcaldessa Amparo Fort, en companyia dels membres del destacament local de la Guàrdia Civil. A la nit, es va realitzar un tradicional sopar i un espectacle al carrer El Pilar, amb l’actuació de la cantant de Godelleta, Noelia Zanón.

L’alcaldessa de Xiva va agrair la col·laboració de la Clavaria de setembre de 2025 i la Clavaria de la Costa 2024, així com de tots els participants que van fer possible la celebració.

L’alcalde de Turís, Ismael Corell, també va ser convidat a participar en els actes, destacant l’honor d’unir-se a la commemoració en reconeixement als serveis de la Guàrdia Civil i a la missa en honor a la Verge del Pilar.

En representació de Godelleta, l’alcaldessa Mª Amparo Pardo va participar en l’emotiu homenatge, destacant els valors que la Verge del Pilar simbolitza per a la comunitat, inspirant esperança i protecció. A més, es va rendir un especial homenatge a la Guàrdia Civil de Xiva, per la seua dedicació en la protecció i seguretat de la ciutadania.

La celebració va ser un recordatori de la importància de mantindre vives les tradicions i els valors que uneixen als pobles.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*