L’incendi d’un camió en el viaducte del Portillo de Bunyol provoca llargues retencions en l’A-3

Post també disponible en: Castellano

Un incendi registrat en un camió en l’autovia A-3, a l’altura de Bunyol i en sentit Madrid, ha provocat importants complicacions en el trànsit durant el matí d’aquest dilluns. El succés, que va ocórrer en el punt quilomètric 316, va obligar a tallar el carril central i el dret, generant més de 4 quilòmetres de retencions.

El foc es va originar a l’inici del viaducte de Bunyol, i va ser ràpidament sufocat gràcies a la ràpida intervenció d’un vehicle autobomba desplaçat al lloc. A pesar que les flames ja estaven controlades cap al migdia, el trànsit continuava sent lent a causa de l’acumulació de camions i vehicles, així com a l’espera d’una grua per a retirar el camió sinistrat.

La Guàrdia Civil va regular el trànsit en la zona, advertint als conductors amb antelació per a reduir la velocitat i extremar les precaucions. Es recomana als conductors buscar rutes alternatives fins que la situació es normalitze completament.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*