La Festa de la Violeta se celebrarà el 21 de juny en El Planell per canvi d’ubicació

Post també disponible en: Castellano

La tradicional Festa de la Violeta, una de les cites més representatives del calendari estival a Bunyol, celebrarà la seua pròxima edició el dissabte 21 de juny a les 00,30 hores al Parc  del Planell, a causa d’un canvi d’ubicació motivat per causes alienes a l’organització.

Aquest esdeveniment, que coincideix amb l’inici de l’estiu i s’emmarca dins de les activitats del Mes  de l’Orgull, té com a objectiu promoure la diversitat, la inclusió i el respecte a través de la música i la convivència.

L’organització ha manifestat el seu desig de poder recuperar en futures edicions el seu emplaçament habitual, però assegura que l’essència de la celebració es mantindrà intacta. “Continuarem barallant per tornar, on vam ser tan feliços”, han assenyalat en un comunicat.

La programació musical estarà a càrrec dels DJs Bruno Velert, Dario Forts DJ i DJ Ventura, que amenitzaran la nit amb sessions que abasten diferents estils, dirigides a un públic ampli i divers.

Des de l’organització animen a tota la ciutadania a participar en aquesta trobada festiva i reivindicativa, que busca donar la benvinguda a l’estiu amb un missatge d’igualtat, llibertat i visibilitat per al col·lectiu LGTBIQ+.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*