Post també disponible en:
En la reunió que van mantindre dimecres passat Juncal Carrascosa, Alcaldessa de Bunyol, i Rafa Pérez, primer Tinent d’Alcalde, en la Conselleria de Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, es va tractar aquest tema i altres.
Juncal Carrascosa, Alcaldessa de Bunyol, i Rafa Pérez, primer Tinent d’Alcalde, van mantindre una reunió el dimecres passat amb la Secretària Autonòmica d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Consum, Rebeca Torro i la Directora General d’Indústria i Consum, Empar Martínez.
Durant la reunió es van tractar diversos temes relacionats amb el seu departament en matèria d’indústria i també es van perfilar compromisos per a la realització d’unes jornades informatives sobre l’autoconsum energètic en la població.
L’Alcaldessa va aprofitar l’ocasió per a convidar-les a la pròxima Fira del Comerç, Ocupació i Turisme, que tindrà lloc els dies 6, 7 i 8 de maig en el Planell de Bunyol.

Be the first to comment