L’Ajuntament de Llíria tornarà a les mans del PSPV-PSOE el pròxim 4 de juliol

Post també disponible en: Castellano

El pròxim 4 de juliol se celebrarà un ple extraordinari a l’Ajuntament de Llíria per a formalitzar el relleu en l’alcaldia. Tal com estableix el Pacte de l’Almodí, l’actual alcalde Joanma Miguel, de Compromís, cedirà el testimoni al socialista Paco Gorrea, del PSPV-PSOE.

Aquest pacte, signat després de les últimes eleccions municipals, va permetre la reedició del govern progressista en la localitat, amb l’objectiu de desplaçar al Partit Popular i garantir una majoria d’esquerres durant la legislatura.

Amb aquest canvi, Paco Gorrea tancarà el mandat al capdavant d’una coalició que ha governat de manera conjunta en aquesta etapa, emmarcant així la continuïtat d’un projecte progressista a Llíria.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*