L’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón, viatja a Pertuis amb el Comité d’Agermanament i participa en les activitats d’intercanvi amb els seus homòlegs francesos

Post també disponible en: Castellano

L’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón, ha viatjat a Pertuis acompanyat de la Presidenta del Comité d’Agermanament Utiel-Pertuis , Isidora Pérez i de diversos membres de l’entitat per a assistir a la trobada especial amb els veïns agermanats de la ciutat francesa.
Des de divendres passat, els representants utielanos han participat en diferents activitats de caràcter institucional i social i han tingut l’oportunitat de compartir cultura i tradicions amb els veïns de la Vila de Pertuis.

L’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón, va participar en l’acte homenatge del 80 aniversari de l’alliberament de Pertuis de l’ocupació nazi i també assistia al sopar commemoratiu amb el primer edil de la ciutat francesa, Roger Pellenc i el seu regidor de cultura . Una trobada fructífera en el qual van abordar futures accions col·laboratives de caràcter ciutadà i associatiu , que podria inicirse amb un intercanvi amb la Unió Musical Utielana.
“Ha sigut un autèntic plaer viure en primera persona experiències amb els nostres benvolguts germans de Pertuis i gaudir dels seus arrelats costums, de la seua rica gastronomia i de l’amabilitat de les seues gents. Els agraïm el gran acolliment i l’hospitalitat que ens han mostrat en tot moment per a fer-nos sentir com a casa i la total predisposició per a organitzar noves trobades de col·laboració ciutadana ” destacava l’alcalde d’Utiel, Ricardo Gabaldón.
Una activitat que s’emmarca en les accions d’intercanvi entre totes dues ciutats, que compleixen ja 30 anys d’unió en estar agermanades des de l’any 1994 i a les quals uneixen estrets llaços culturals i socials, especialment d’arrelament vitivinícola.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*