Les tempestes dels últims dies deixen registres importants de pluja en alguns municipis de Requena-Utiel, segons AVAMET

Post també disponible en: Castellano

La comarca Requena-Utiel ha registrat un episodi tempestuós durant la primera part de la setmana. Els fenòmens han afectat principalment zones del nord i de l’est de la comarca.

Segons l’Associació Valenciana de Meteorologia –AVAMET–, destaca l’acumulat de precipitacions de Camporrobles, amb 90 litres per metre quadrat, li segueix Fuenterrobles, amb 50 litres i Setaigües, amb 43.

En la #vesprada d’ahir les tempestes van descarregar graníssol en zones dels municipis d’Utiel i Caudete de las Fuentes.

On les precipitacions només van ser en forma de pluja seran beneficioses per a tots els cultius agrícoles. Informa, Luis Ibáñez.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*