Post també disponible en:
Aquest divendres, 28 de juny, la Sala El Mercat de Bunyol acollirà la representació de ‘Las tres hermanas y el tío Vania’ del rus Anton Chéjov, amb dos passes programats a les 20,00 i 22,30 hores i amb una entrada en taquilla de 5 euros. Aquesta és una excel·lent oportunitat per a gaudir del teatre i donar suport a les arts escèniques al nostre poble.

Per a acomodar a la major quantitat de públic possible, hi haurà dues funcions de l’obra, permetent així que més persones puguen assistir i gaudir d’aquesta versió lliure de Rafa Alarcón del clàssic de Chéjov.
Aquest esdeveniment està organitzat per l’Escola Municipal de Teatre Bunyol (EMTB), una institució que exerceix un paper crucial en el desenvolupament i promoció de les arts escèniques a Bunyol. Assistir a la representació no sols brinda una oportunitat de gaudir d’una obra clàssica, sinó que també significa fer costat a projectes culturals importants per al municipi.

Be the first to comment