L’IES Turís es manifesta per l’abandó que des de fa anys pateix per la Conselleria de Educació

Post també disponible en: Castellano

L’IES Turís porta anys amb el mínim personal administratiu i subaltern

Aquest dilluns a les 12.00 hores s’ha produït una concentració a les portes de l’IES Turís «com a protesta per l’abandonament que pateix el centre, ja que porta anys amb el mínim personal administratiu i subaltern», setons han informat des del institut.

«L’institut de secundària compta únicament amb una treballadora en cadascun dels llocs esmentats tot i ser un centre amb 647 alumnes».

«Conselleria d’Educació fa anys que no ha resolt aquest problema, tot i haver enviat reiteradament, i curs rere curs, diverses comunicacions des del centre», asseguren.

«Amb l’objectiu d’afavorir la qualitat de l’atenció a l’alumnat i en solidaritat amb les companyes administrativa i subalterna, professorat, alumnat i membres del AMPA en representació de les famílies, han decidit visibilitzar la seua situació amb l’objectiu que s’aprove l’augment de personal i que en siga adequat en proporció al nombre d’alumnes del centre», han finalitzat.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*