Requena suspén classes i fa recomanacions de seguretat per alerta de pluges en el municipi

Post també disponible en: Castellano

Debido a l’alerta taronja per pluges i alerta groga per tempestes emesa per l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), l’Ajuntament de Requena ha decidit suspendre totes les activitats escolars en el municipi hui, dimarts 29 d’octubre. Aquesta mesura busca protegir la seguretat dels estudiants i evitar desplaçaments en condicions meteorològiques adverses.
Recomanacions de Seguretat per a la ciutadania:
Evitar desplaçaments innecessaris: Es recomana als veïns romandre en els seus domicilis i evitar la carretera llevat que siga imprescindible.
Precaució en zones de risc: No acostar-se a llits de rius, barrancs i zones inundables, on el nivell de l’aigua podria augmentar de manera sobtada.
Evitar carrers inundats: Encara que l’aigua semble baixa, pot haver-hi corrents perillosos.
Mantindre’s informats: Seguir les actualitzacions de l’Ajuntament en xarxes socials i mitjans locals.
Assegurar objectes en balcons i terrasses per a evitar accidents.
Per a emergències, contactar al 112 o al 062 (Guàrdia Civil). L’Ajuntament monitora la situació i emetrà actualitzacions. Informa: Luis Ibáñez.

Mi banner

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*