La Comarca
Fotogaleria: la ciutadania de Xest celebra l’entrada a l’estiu amb l’III Solstici d’Estiu i Dia dels Animals
L’Ajuntament de Xest, a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha celebrat aquest dissabte una nova edició del Solstici d’Estiu al parc de La Lomiquia, una cita ja consolidada que enguany ha tornat a [+]