Bunyol
El PSOE acusa PP i XBunyol de «perdre quasi un milió d’euros per a reforçar la seguretat després de la DANA»
El PSOE de Bunyol ha denunciat que el govern municipal «ha renunciat a participar en el Pla RESILIA-FEDER, impulsat per la Mancomunitat Foia de Bunyol-Xiva, la qual cosa suposa perdre 956.759,48 euros destinats a emergències, [+]